Wednesday, January 16, 2013

Oporrak





Nik gabon hauek oso pozik igaro ditut eta orain zuei azalduko
dizkizuet.

Lehendabizi Irunen egon naiz lagunekin jolasten, anaiekin barre egiten, familiarekin gustora.Ondoren Irunen eskiak hartu eta eskiatzera joan nintzen familiarekin.Nire anaiak nire anaiak eta nik beldurra geneukan lehen aldia baizen, ostean oso mantxo ibili ginen.Baina ama eta aita berriz oso onak ziren eskiatzen.

Egun batzuk pasa ostean Errioxara joan ginen.Lehendabiziko egunean etxea garbitu,txukundu eta berotzen dugu.Gero irtera batzuk egin genituen,Zaragozako Puerto Veneziara joan ginen, zinemara, bolako parke batera...Egun hartan izotzean irristatzen egon ginaken, kolpe batzuk hartu genituen eta asko nekatu ginen.Harrenbeste nekatu ginen etxera itzultzean lo seko gelditu ginela.Hurrengo egunak Etxetxikin pasa genituen futbolean jolasten,saskibaloian,tenisean,paletan,txirrindan...
Oso egun eguzkitsuak eduki ditugu.Baina gauza onak laister bukatzen
dira.

Urtarrilaren 5-ean erregeen kabalgata ikustera joan ginen eta errege pastela erosi genuen.Hurrengo egunean nire etxean festa bat ospatu zen opariz gainezka zegoen etxea.
Orain eskolara itzuli behar dugu.

1 comment:

  1. Kaixo, Oier!

    Oso denbora luze pasatu da ni eskola joan nintzenetik eta zuek bloga zabaldu zuenetik.

    Pena da bloga izatea ez erabiltzea. Blog batean edozein gauza, edozein ideia adierazi ahal duzue, eta gainera oso erosoa da bideoak, argazkiak edota marrazkiak ipintzeko.

    Animo eta atera mundura zure ideiak, zure sentimentuak, zure gogoko gauzak.

    ReplyDelete