Friday, November 18, 2011

Bola misteriotsua

Txikia nintzela,gurasoak lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,bai gaur erabili  beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan eskutatu egin naiz.

Txikia nintzennean meteorito bat gure etxe ondoan erori zen.Hartu genuen eta ikusten ari ginela,bola aundi bat
biurtu zen,orduan nire gurasoek zuhaitz gainean zintzilikatu zuten.
Nik egunero joaten nintzen bere barrura,zergatik dena botiez,kamera eta palanka beteta zegoen.
Bat-batean barrura nengoen norbaitk hitz egin zidan,arriturik nengoen baina jakin nuen ezpazioko gizaki bat zela,
gurasoei kontatu nion baina ez zidaten sinetsi.

Handitzean bolatxora joaten nintzen etablagun mim egin ginen.Baina ez nion inori kontatu.Gaur egun berrogeita hamar urte ditut eta badakit ezpazioko gizonak esistitzen direla.Eta ezin diot inori kontatu

No comments:

Post a Comment